kakkerlakkenplaag Napels

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
LaNi

kakkerlakkenplaag Napels

Bericht door LaNi »

Heeft iemand meer informatie over de kakkerlakkenplaag in Napels? We gaan in augustus voor 2 weken naar Italië en Napels was één van de steden die we wilden aan doen. Door deze plaag zijn we echter gaan twijfelen. Is er iemand onlangs geweest of is er al meer informatie over bekend?
Alvast bedankt,
Grtz,
lani
Travelator
Reisexpert

Re: kakkerlakkenplaag Napels

Bericht door Travelator »

Ik weet niks van de plaag, maar kakkerlakken zijn toch niet zó erg...?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
backpackert
Vakantieganger

Bericht door backpackert »

Een beetje googlen levert het volgende op:

Volgens de burgemeester van Napels is er (uiteraard) ;) niets aan de hand, maar volgens andere berichten zijn er een stuk meer kakkerlakken dan gemiddeld (op zich logisch met het huidige afvalprobleem).

In ieder geval begrijp ik dat er een speciaal team van 50 man is ingezet om de kakkerlakken te bestrijden, dus de situatie zou in ieder geval snel moeten verbeteren... *O*

Augustus duurt nog een paar weekjes en waarschijnlijk kan je in Italie zelf meer info krijgen.
Mijn tip: Niet als eerste naar Napels gaan en als je in Italie bent nog eens informeren naar de situatie daar.

Veel plezier in iedere geval! ^O^
Not all those who wander are lost
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Travelator schreef:Ik weet niks van de plaag, maar kakkerlakken zijn toch niet zó erg...?
hehe dit dacht ik ook, waar ik in Sydney woonde hadden we veel kakkerlakken en ook in de badkamer enzo.. is vervelend maar verder ook niet..
Plaats reactie