Ik hoor het graag

Ligt er een beetje aan waar je naartoe gaat.stevenl schreef:Je gata je klamboe waarschijnlijk niet gebruiken, vrijwel overal zijn of klamboes aanwezig of horren.
Oh, en knokkelkoorts (dengue) wordt overgebracht door muggen die overdag bijten.
Wij hadden het afgelopen jaar een 1-2 persoons pop up geimpregneerde klamboe mee. Daar zaten de muggen 's ochtends dood op, dus dat werkt goed. Wij vonden deze wel erg klein, paste maar net om 2 persoonsbed en je moet je dan niet uitstrekken. Het kan ook komen doordat mijn vriend twee meter is natuurlijk... Volgende keer zou ik ondanks het iets hogere gewicht toch voor een echte 2-persoonsklamboe gaan.JeffreyenJosanne schreef: Ik vraag me alleen nog steeds af wat ik beter kan nemen. 1 of 2 persoons en gewoon of pop up.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
En je hebt de klamboe goed gebruikt dusChantal1981 schreef:Wij hadden het afgelopen jaar een 1-2 persoons pop up geimpregneerde klamboe mee. Daar zaten de muggen 's ochtends dood op, dus dat werkt goed. Wij vonden deze wel erg klein, paste maar net om 2 persoonsbed en je moet je dan niet uitstrekken. Het kan ook komen doordat mijn vriend twee meter is natuurlijk... Volgende keer zou ik ondanks het iets hogere gewicht toch voor een echte 2-persoonsklamboe gaan.JeffreyenJosanne schreef: Ik vraag me alleen nog steeds af wat ik beter kan nemen. 1 of 2 persoons en gewoon of pop up.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Eigenlijk niet, alleen in Laos een aantal keer. Dat is om een heel jaar in de backpack mee te sjouwen veel te weinig....stevenl schreef:En je hebt de klamboe goed gebruikt dus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten