vervoer vliegveld naar Khao San

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Bericht door bolletjeom » 18 sep 2009 20:22

jullie komen waarschijnlijk vroeg in de ochtend aan (of niet?) en dan kan je nog niet terecht in een hotel. alle kamers komen vrij om 12.00 en worden soms pas weer om 14.00 opgeleverd.
Reserveren kan handig zijn maar dan nog zal je vaak moeten wachten tot 12.00. Sommige mensen denken slim te zijn en de nacht ervoor ook te reserveren maar als je dan niet komt opdagen dan verhuren ze hem alsnog met gevolg dat je er niet om 8.00 inkunt.
Ik zou voor de eerste dag in iedergeval proberen te reserveren.

Ik ben ook fan van Lamphu maar hun reserveringssysteem werkt niet altijd top en ze zitten eigenlijk altijd vol. Rambutri inn wat er naast zit is wat duurder maar de reserveringen daar lijken meestal wel goed te gaan.
Je kunt ook gewoon naar Ko san, terrasje zoeken en ontbijten en dan om 12.00 een rondje gaan lopen. Bij de betere guesthouses als Lamphu en Rambutri inn moet je voor de balie in de rij gaan zitten en hopen dat er voldoende leeg komt.
Evelien1983
Wereldreiziger
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 jun 2009 21:24

Bericht door Evelien1983 » 20 sep 2009 20:54

Lekker de bus nemen, ik ben in april in Thailand geweest en de bus is me na de vliegreis van 12 uur meer dan prima bevallen :)

Wat betreft een hostel in Chian Mai: Julie's Guesthouse! Als je je even helemaal in de hippie cultuur wilt wanen moet je hier zijn! ^O^

Voor meer info, let me know by mail
Gebruikersavatar
Dexter
Reisexpert
Berichten: 682
Lid geworden op: 29 mei 2008 11:55

Bericht door Dexter » 21 sep 2009 11:40

Evelien1983 schreef: Wat betreft een hostel in Chian Mai: Julie's Guesthouse! Als je je even helemaal in de hippie cultuur wilt wanen moet je hier zijn! ^O^
Heel relaxed idd, en niet duur. Een van mijn goedkoopste hostels geweest, met warm water >:)
nienke en vivian
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 sep 2009 20:29

Bericht door nienke en vivian » 23 sep 2009 10:33

We komen inderdaad in de ochtend aan (10 uur) dus denk dat we inderdaad rond 12 uur in de stad zijn. misschien dat we wel reserveren om de eerste dagen wat makkelijker te beginnen. Anders kunnen we altijd nog een rondje lopen om te kijken waar er plek is. Bedankt voor alle tips in ieder geval!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten