Van Zuid-oost Azië naar Bali

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
Gerardwesselini
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2016 18:35

Bericht door Gerardwesselini » 10 jan 2016 18:41

Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort vanaf bangkok door Thailand Naar Laos te reizen en zo het rondje te eindigen in Cambodja.

Hierna wil ik heel graag richting Bali gaan. Alleen vraag ik mij nu af of iemand weet hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik weet dat je vanaf Bangkok kan vliegen voor ongeveer 200,- retour. Maar weet iemand of het mogelijk is om dit goedkoper te doen? (kan ook ergens anders in Indonesië aankomen en dan vanaf daar door reizen naar Bali als dit voordeliger is)
Tim8
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 feb 2014 11:32

Bericht door Tim8 » 25 jan 2016 20:15

Dag gerard,

Leuk rondje!
Ik zou zelf even goed op een rijtje zetten hoeveel tijd je hebt en wat je met je tijd wilt doen. Je kunt een boel over land doen wat "goedkoper" is maar wel betekend dat je daar ook moet slapen en eten. Bangkok bali voor 200 euro klinkt aardig. Bali is altijd duurder dan jakarta.
Kijk ook even naar opties zoals bangkok-singapore-bali of bangkok-jakarta-singapore.
Air asia is natuurlijk de site maar heb zelf tijdens mijn reis vaak hier gekeken voor vluchten in Indonesië: https://ticketindonesia.info/en/index.php

Genoeg opties dus, belangrijkste vraag die je jezelf moet stellen wat wil ik zien en hoeveel tijd heb ik. Meer zien in kortere tijd betekend vaak meer geld. Heb je meer tijd reis je rustig betekend vaak "goedkoper" zoals eerder gezegd je moet wel eten slapen enz. Maar je ziet wel veel meer!

Als indicatie ben zelf van bali naar Singapore gevlogen voor 35 euro incl bagage eind 2014. Succes met een keuze maken.

Gr. Tim
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten