Uitreis bewijs Peru Ecuador Bolivia en Chili

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
juliamara

Uitreis bewijs Peru Ecuador Bolivia en Chili

Bericht door juliamara »

Hoi allemaal,

Over een maand vertrek voor een aantal maanden naar Zuid-Amerika. Ik ga reizen door Peru, Ecuador, Bolivia en Chili en heb er super veel zin in. Nu heb ik een enkele reis geboekt naar Lima omdat ik niet precies weet waar en wanneer ik mijn reis eindig maar nu weet ik dat ze wel moeilijk kunnen doen omdat je geen bewijs hebt dat je het land binnen 3 maanden verlaat ( of überhaupt verlaat). Nu vroeg ik me af of een ticket vanuit Ecuador naar de Galapagos eilanden 2 maanden na mijn aankomst in Lima genoeg is als bewijs. Want het is dus niet een bewijs dat ik Peru verlaat maar wel dat ik 2 maanden later in Ecaudor ben. En als ik daar ben, zijn bustickets dan voldoende? Heeft iemand hier misschien ervaring mee en tips voor mij?

Alvast bedankt!!

Groetjes Julia
stevenl
Reisexpert
Contacteer:

Re: Uitreis bewijs

Bericht door stevenl »

Ik weet dit niet voor Peru, maar weet wel dat in Thailand als een uitreisbewijs vereist is dit een bewijs moet zijn in de vorm van een ticket vanuit Thailand zelf, dus vanuit een buurland is niet acceptabel.
Plaats reactie