Ticket naar Nicaragua

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Lily
Vakantieganger

Ticket naar Nicaragua

Bericht door Lily »

Hallo allemaal,

ik ben me aan het orienteren op een vlucht naar Managua in oktober (of eind september), en terug vanuit Panama eind december. Ik kom overal uit op zo'n 1100eu (incl. annuleringsverzekering). Ik heb een offerte aangevraagd bij Joho en gezocht op de site van Kilroy. Zijn dit redelijke prijzen of moet het goedkoper kunnen? Ik heb er geen ervaring mee.
Ik vind het zelf wel prettig om bij een dergelijke organisatie te boeken, omdat ik ergens heen wil kunnen bellen bij problemen of onduidelijkheden.

Alvast bedankt! :)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Ticket naar Nicaragua

Bericht door Tikva »

Als er problemen zijn zullen ze ook niet zo veel voor je doen hoor anders dan doorverwijzen uiteindelijk naar de maatschappij.

Prijs is aan de hoge kant hoor, ik kan in 3min al tickets vinden onder de 1000 euro (lufthansa)
. Ik zou ook zeker even kijken naar de optie van retour naar San Jose. Of bijvoorbeeld vliegen op Liberia is op de grens met nicaragua en wat verschillende data uitproberen met sites zoals cheaptickets of world ticketcenter.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

de organisatie waar je bij boekt kan idd zo goed als niets voor je doen als er iets mis gaat met je vlucht.

Vorig jaar vloog ik voor rond de 900 naar managua. Met american airlines via de VS. Wij kozen er toen voor om te vliegen over NY an miami en daar ook even uit te stappen.
Vluchten naar costa rica waren niet goedkoper. Maar het blijft de moeite om ze eens te vergelijken.