Ticket Bangkok hoogseizoen

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Escher

Ticket Bangkok hoogseizoen

Bericht door Escher »

Beste mede-reizigers,

Ik ben van plan om eind juli voor een maand naar Thailand te gaan. Op dit moment ben ik nog op zoek naar een vliegticket. Ik heb weinig ervaring met reizen, dus ik heb ook niet echt een idee wat nu een goede prijs is voor een ticket. De goedkoopste die ik tot nu toe kan vinden is toch nog tegen de 1000 euro (china airlines). Is dit een normale prijs voor in het hoogseizoen, of moet 't goedkoper kunnen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen/willen helpen!

Groetjes,

Esther
stevenl
Reisexpert
Contacteer:

Re: Ticket Bangkok hoogseizoen

Bericht door stevenl »

Is zeker niet goedkoop.
Heb je bij Air Berlin gekeken, en bij Egypt Air? Ook goedkoop, zou ik persoonlijk niet aanbevelen maar anderen zijn er tevreden over, is Aerloflot. Er zijn ook diverse Midden Oosten maatschappijen zoals Gulf, Emirates, Etihad.

Succes,
Steven
extraordinary
Reiziger

Bericht door extraordinary »

Hallo!

Juli/Augustus is een van de duurdere maanden en je bent ook iets aan de late kant om dan een ticket te boeken. Of laat ik het anders zeggen, de goedkopere tickets zijn op dit moment al bijna allemaal weg. Een mogelijk alternatief voor Amsterdam is Dusseldorf. Vanaf Dusseldorf kan soms goedkoper uitvallen ipv Amsterdam. Misschien kun je daar eens naar kijken? Succes!
Evelien1983
Wereldreiziger

Bericht door Evelien1983 »

Dat is inderdaad vrij duur. Ik ben zelf weliswaar niet in het hoogseizoen gegaan, maar ik denk wel dat het goedkoper moet kunnen. Ticketprijzen veranderen elke dag dus ik zou het goed in de gaten houden en als je een goede deal voorbij ziet komen niet te lang wachten met boeken.

Inderdaad is Dusseldorf een optie of Brussel. Informeer via internet naar de prijzen voor de trein, dat kan je al een heleboel geld schelen. Volgens mij kost een treinkaartje naar Dusseldorf niet meer dan een paar tientjes en op die manier ben je wel goedkoper uit. (en die 2,5 uur in de trein kom je ook wel door!).

Succes! ^O^
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik zoek zelf vliegtickets nog wel eens via sites als skyscanner.com. daar kan je een complete maand ingeven en dan een goedkope optie eruit halen, goedkoopste vanuit NL kan ik vinden met 2 stops voor 850 euro en dat is via kilroy te boeken,.. alleen geen idee hoeveel extra kosten er nog bij komen, op skyscanner kan je ook zoeken op de landen duitsland en Belgie en zo de goedkoopste vlucht zoeken..

voor die 850 euro bij Kilroy vlieg je heen op 27 juli en terug op 24 augustus, enige nadeel is dat je 2 keer moet overstappen, maar indirecte vluchten kunnen goedkoper zijn dan directe vluchten..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb mijn ticket voor de maand juli in oktober al geboekt, en toen kostten de tickets ook al 650-700 euro. Juli is nu eenmaal een dure maand, en je bent nogal laat met boeken. 850 euro is dus een hele redelijke prijs!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Escher

Bericht door Escher »

Bedankt allemaal voor jullie snelle reactie + tips! Ik ben hard aan 't zoeken :)
Plaats reactie