tandenborstel

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
LadyHeather
Reisexpert

tandenborstel

Bericht door LadyHeather »

Wat voor tandenborstel zit er in jou backpack?

Ik poest thuis al een tijd met de oral b pulsar http://www.oralb.nl/products/pulsar/ vind het echt een ideaal ding! Ik heb eerder wel eens gewone elektische tandenborstels geprobeerd maar ik vind dat getril in mn mond vaak zo irritant dat ik het veel te weinig doe. Deze oral b pular lijkt op een gewone handtandenborstel maar kan trillen! Ik vind de fribratie veel fijner dan bij een 'normale' elektrische tandenborstel, zeker omdat je hem gewoon gebruikt als een handtandenborstel (zelf poetsbewegingen maken) en ik voel echt dat mijn tanden er veel schoner van worden.
In NL poets ik mn tanden meestal onder de douche en dat overleefd ie ook prima :) Bijkomend voordeel is dat ie klein en licht is en dus makkelijk mee kan bv op reis en dat je hem niet hoeft op te laden. Ik ben iig zeker van plan de oral b pulsar mee te nemen als ik weer op reis ga!

(bij al deze voordelen horen natuurlijk ook nadelen: doordat je de borstel niet kunt wisselen, hem niet kunt opladen en je de batterij ook niet (echt) kunt vervangen heeft de tandenborstel een beperkte levensduur)
Selalu mencari...
h.scholten

Re: tandenborstel

Bericht door h.scholten »

Een ideale tandenborstel voor onderweg is de 3 zijdige tandenborstel van DenTrust, neemt amper ruimte in beslag.
Deze DenTrust-borstel is doelmatiger, effectiever,dan om het even welke electrische tandenborstel dan ook.
Geen gedoe met vervanging van dure opzetborstels en oplaadpunten. Behoud over langere tijd (3mnd) zijn werking .
Enkel van vanwege hygiene-omstandigheden is vervanging na 3 mnd. op zijn plaats. En dit behoeft vanwege zijn relatieve goedkope aanschaf geen probleem te zijn.
Om dit te verduidelijken raad ik je aan om op YouTube naar het DenTrust filmpje te kijken. Sinds kort zijn deze DenTrust-borstels ook in Nederland te verkrijgen op de getoonde web-site.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

hmmmm. werkt meneer bij Den trust?
het komt wel héél erg promo over! maarja, geen links in het bericht...dus....
is dit een reclameboodschap of een hele enthusiaste gebruiker???
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Vond ik inderdaad ook wel heel grappig en een beetje hmm erover...
Misschien is hij even enthousiast over zijn tandenborstel als wij over Lush producten _O-
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

qua tandenborstel ben ik dol op die dingen die je gewoon uit zo'n kauwgomballen automaat kan halen.. weet alleen niet hoe de kwaliteit is, maar ze poetsen wel fijn en zijn makkelijk mee te nemen heb inmiddels 2 kleuren maar als ik ze tegenkom koop ik er altijd weer 1 bij ;) Goedkoop en lekker klein!
hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

Een ouderwetse tandenborstel. Medium. Heb er een opzetbeschermkapje op.
Evelien1983
Wereldreiziger

Bericht door Evelien1983 »

Een vriendinnetje van me kwam vanmiddag haar nieuwe 'Jordan Go' showen. Klein uitklapbaar tandenborsteltje met een apart vakje voor een tube tandpasta (ook los verkrijgbaar als navulling) en een toothpick.

Gezien ik nog in dubio zat wat voor borstel ik mee moet nemen ga ik deze denk ik maar proberen.
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Een gewone tandenborstel. Voor het reizen zelf (vliegtuig of lange busreis) van die minikapjes voor over je vinger waarmee je vinger dus een tandenborstel wordt. Makkelijk in gebruik en neemt geen ruimte in beslag in je bagage. Ben alleen de naam kwijt hoe het nou precies heet..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Die dingen heb ik ook gehad, Michelle. Ik had ze toen van Oral B.
Plaats reactie