Route & bugdet Ethiopië

Plaats hier je overige vragen over Afrika die je bij de andere sub-forums niet kwijt kunt. (Bijvoorbeeld: Lesotho, Swaziland, Mozambique, Zimbabwe, Botswana, Namibië)
Plaats reactie
Bjorn123
Reisexpert
Berichten: 211
Lid geworden op: 15 jan 2012 20:02

Bericht door Bjorn123 » 23 feb 2014 00:35

Over slechts 2 weken vetrek ik voor 3 en een halve maand naar Azie, en reisverslaafd als ik ben, ben ik nu alweer druk bezig met de volgende mogelijke reis :@ Als het goed is krijg ik genoeg belasting terug, en kan ik tussendoor ook nog een paar weken werken. Ik schat ongeveer 1300 Euro te hebben voor deze reis.

Nu zit ik te twijfelen tussen Marokko, Ethiopie en Iran. Marokko ben ik al eens geweest maar erg kort. Verder is de keuze moeilijk maar denk ik toch dat Ethiopie me het meeste aanspreekt op dit moment. Zoals ik al eerder zei heb ik ongeveer 1300 Euro te besteeden. -550 voor een retourtje Addis abdba blijft daar 750 van over. Wat is het gemiddelde budget waar je aan moet denken om backpack style te reizen? Moet 30 Euro per dag genoeg zijn?

En dan voor de route. Als 30 euro per dag genoeg is heb ik ongeveer 3 weken. Laten we het op 2 houden voor de zekerheid. Wat is een leuke route? Ik kan dit natuurlijk ook allemaal elf uitzoeken, en zal dit ook zeker doen, maar we moeten het forum ook een beetje levend houden he! :)
Johan85
Reiziger
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 mei 2012 19:09

Bericht door Johan85 » 02 mar 2015 18:47

Met je budget red je het wel in Ethiopië, mocht je een belastingtegenvaller hebben dan is de oplossing Iran, kost niks daar!

Ethiopië is genoeg te zien (Lalibela, Gondar, Omo Vallei en Danakil Depression zijn zeker de moeite waard).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten