Reisroute door heel Azie december 2018 ideen?

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
denbere
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jan 2015 22:58

Bericht door denbere » 26 jun 2018 18:53

Hey Folks !

December 2018 word de maand waar ik eindelijk start met men droom, backpacken !
Met als voorkeur Azie, Duur van de reis? unlimited,, tot het geld op is haha,

Hiervoor had ik graag jullie +ening gevraagd


Reisroute 1e gedacht in theorie, via google maps starting december 2018 (kan zeker aangepast worden)
Brussel-Oslo-Thailand-China-Zuid Korea-Japan-Taiwan-Filipijnen-Indonesie-Australie-Singapore-Maleisie-Cambodia-Vietnam-Laos-Thailand-Myamar-India ,,,,

iemand deze route al reeds gedaan? of ongeveer toch haha
Of hebben jullie leuke reisroute in gedachte?
Erik
Site Admin
Berichten: 9946
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Bericht door Erik » 27 aug 2018 10:00

Ik zie dat je een aantal relatief dure landen in je reisroute hebt opgenomen. Meestal is het slim om deze zo vroeg mogelijk in je reis te bezoeken, omdat het gemakkelijker is om van super budget naar leven als een koning te gaan dan andersom. Dat is tenminste zoals de meeste mensen de verschillen tussen bijvoorbeeld Thailand en Australië ervaren. Ook Japan is vrij prijzig.

Je kan wel met verschillende low cost airlines leuke afstanden afleggen voor een relatief lage prijs. Ik denk dat het over het al gemeen wel beter is om de landen in Azië aan een gesloten te bezoeken (Australië vind ik hier wat lastig in de planning) omdat over land reizen nog goedkoper is.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten