Reisgenoot gezocht! Eind april 2023 richting Azië (Start in Thailand)

Op zoek naar een reisgenoot? Plaats hier je gegevens (data, bestemming en wat voor iemand je zoekt) en leg contact met mensen die misschien wel dezelfde planning hebben.
Plaats reactie
MarjanReinstra
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2023 12:26

Bericht door MarjanReinstra » 22 feb 2023 12:40

Hallo allemaal!

Voor mij is het de 1e keer backpacken en omdat ik het een beetje spannend is, zou ik graag mijn reis willen starten met een reisgenootje of meerdere reisgenoten kan ook! Mijn plan is om eind april/begin mei in 2023 te reizen naar Thailand (Bangkok als startpunt was mijn idee). Het hoeft niet zo te zijn om de gehele reis samen door te brengen, maar het is in elk geval fijn om aan het begin (omdat alles nieuw is) het backpacken samen te kunnen ontdekken en daarna eventueel ons eigen weg kunnen vervolgen. Wat we maar willen!

Over mij: Mijn naam is Marjan Reinstra en ik ben 23 jaar, woonachtig in Leeuwarden. Ik ben een vrolijke/spontane meid en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Ik heb gestudeerd voor de opleiding als kok en heb daarna altijd in de horeca gewerkt. Ben gek op reizen en daarom wil ik dus nu ook de stap maken om een mooie reis te maken!

Meer weten, interesse? Stuur mij een berichtje!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten