Laat je weten hoe het is gegaan?
AirBnb: Wat zijn jouw ervaringen?
Re: AirBnb: Wat zijn jouw ervaringen?
Komt in orde .
- Kims
- Reisexpert
Wij zijn nu in Girona in een appartement via Airbnb en wederom erg goed en niet duur.
Ik heb trouwens een link waarmee mensen 35 euro korting kunnen krijgen op hun eerste boeking, mocht iemand interesse hebben...
https://abnb.me/e/bSsu4mTUQG
Ik heb trouwens een link waarmee mensen 35 euro korting kunnen krijgen op hun eerste boeking, mocht iemand interesse hebben...
https://abnb.me/e/bSsu4mTUQG
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Ik heb ook altijd al goede ervaringen gehad met airbnb. Gebruik dit bijna altijd voor een kamer of appartement te boeken.
Ik heb trouwens ook een link waar je 35 euro korting mee kan krijgen op je eerste boeking indien je je aanmeldt via deze: (eerst registeren en dan kan je meteen boeken)
[verwijderd]
Ik heb trouwens ook een link waar je 35 euro korting mee kan krijgen op je eerste boeking indien je je aanmeldt via deze: (eerst registeren en dan kan je meteen boeken)
[verwijderd]
Ik heb ook goede ervaringen.
Probeer wel altijd het telefoonnummer van je host te achterhalen, dan kun je deze contacten als hij/zij te laat is oid. Ik heb het een keer gehad dat ik voor een gesloten deur stond
Probeer wel altijd het telefoonnummer van je host te achterhalen, dan kun je deze contacten als hij/zij te laat is oid. Ik heb het een keer gehad dat ik voor een gesloten deur stond
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
We hebben twee weken terug een reactie gekregen. Ze waren vergeten op onze reservering een persoonlijk berichtje te sturen en boden excuses aan.menasil schreef: ↑17 jul 2017 11:19
Voor november ben ik bezig met een Airbnb in Noorwegen. Tot nu toe was dit niet echt succes te noemen. We hebben wel vijf appartementen aangeschreven maar telkens waren ze voor langere tijd verhuurd en zijn ze tot eind 2017 niet beschikbaar. Pas één eigenaar heeft de kalender aangepast. De rest kan ik nog steeds boeken voor de data waarop we het appartement wilden boeken. Nu hebben we vorige week eentje gevonden met direct reserveren en hebben we het wel gereseveerd maar nog geen persoonlijk berichtje van de host ontvangen. Ik hoop dat het door vakantie is oid en niet dat we dadelijk alsnog geweigerd worden (als back up wel al paar weken terug hotel geregeld dat nog te annuleren is).
Alle AirBnB's zijn op onze reis door Nieuw Zeeland zeer goed mee gevallen !!!