Panama & Nicaragua

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
2opreis

Panama & Nicaragua

Bericht door 2opreis »

Hi!

Hoe ga ik goedkoop/makkelijk van panama naar Nicaragua? Ik heb 3 weken de tijd en kom aan in panama stad. In panama wil ik alleen de omgeving van panama stad, boquette en bocas del toro bezoeken. In Nicaragua wil ik me beperken tot het zuidwesten.

Ik vlieg op panama stad en wil graag het panama gedeelte in de laatste week doen ivm evemenenten daar (van de bocas naar boquete, david en dan met de nachtbus naar panama stad). Is er een goedkope/snelle manier om Costa rica te doorkruisen of is vliegtuig de enige optie?

Alvast bedankt :)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Panama & Nicaragua

Bericht door Tikva »

Ja hoor je kunt met de bus in twee dagen door Costa Rica reizen. Vliegen is helaas niet goedkoop.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik weet niet wat voor ticket je hebt, maar bij KLM heb je vliegtickets die via Panama naar Nicaragua vliegen. Mogelijk dat je daar ook een tussenstop kunnen maken zodat je met de kosten van één vliegticket je reisplan kon samenstellen.

Wat ik heb gehoord is dat Costa Rica in vergelijking tot Nicaragua een erg duur land is. Ik verwacht dan ook dat de prijzen voor een busrit niet goedkoop zullen zijn. Tussen Nicaragua (Leon) en Costa Rica heb ik prijzen van rond de US$80,- zien staan voor een directe shuttle verbinding, maar weet niet precies naar welke plaats ze in Costa Rica ze gingen.
Lanslots

Bericht door Lanslots »

Tica bus eens checken. anders gewoon met de chickenbussen van grote stad naar grote stad reizen. Ik ben nu al drie maand in midden-amerika. en reis volgende week van nicaragua richting panama.
Het gaat veeel goedkoper zijn dan 80dollar. Als je wat tips wilt over Nicaragua, mag je me ze altijd stellen..
Plaats reactie