Noord- of Oost-Europa (juli/augustus/september)

Zoek je een reisgenootje voor Europa vind hem of haar dan hier!
Plaats reactie
MB1995

Bericht door MB1995 » 28 mei 2023 12:37

Hallo allemaal,

Mijn naam is Meindert, ik ben 27 jaar en ik ben woonachtig in Flevoland. Ik ben al een tijdje niet op reis geweest en in mijn omgeving zijn er helaas geen geschikte mensen om mee op reis te gaan. Nu kwam ik op het idee om hier eens een poging te wagen.

Ik ben vooral geïnteresseerd in Noord- en Oost-Europa en de volgende landen lijken mij leuk om te bezoeken: Zweden, Finland, Denemarken, IJsland, Estland, Hongarije en Roemenië. Andere landen zijn uiteraard ook bespreekbaar. Ik zou graag maximaal een midweek weg willen, heel misschien een week.

Ik ben sinds mijn geboorte visueel beperkt, oftewel, ik heb niet zulke goede ogen. Ik kan mij aardig zelfstandig redden, zo ben ik al weleens alleen in Berlijn geweest. Ik voel mij echter al snel verloren en gespannen en ik kan daarom wel wat hulp gebruiken, zeker op drukke plaatsen. Het is voor mij belangrijk dat je daar geen problemen mee hebt.

Ik heb een goede talenkennis (onder andere goed Engels en Duits en redelijk Frans, Italiaans, Pools en Zweeds).

Dingen die ik leuk vind om te doen: stedentrips, wandelen, pretparken, eventueel een museum of voorstelling bezoeken, uit eten, zwemmen.

Bij voorkeur ga ik op reis met iemand die ongeveer net zo oud is als ik of ouder, maar echt heel belangrijk is leeftijd nou ook weer niet. Ik vind het vooral belangrijk dat er een klik is en dat we interesses delen. Het maakt me dan ook niet zoveel uit of je nou 25 of 45 bent.

Heb je interesse? Laat het dan weten!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten