Kleding versturen naar Oost-Afrika

Plaats hier je overige vragen over Afrika die je bij de andere sub-forums niet kwijt kunt. (Bijvoorbeeld: Lesotho, Swaziland, Mozambique, Zimbabwe, Botswana, Namibië)
Plaats reactie
Erik
Site Admin
Berichten: 9946
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Bericht door Erik » 14 aug 2009 10:00

Uit de mail:
Beste mensen zoek een manier om de moeder van mijn inwonende student 2e handse kleding te versturen een doos vol naar amara elitrea OOst/Afrika wie kan mij helpen naar een oplossing ben zelf niet rijk /uitkering maar wil toch iets voor hun doen
estelle
Wereldreiziger
Berichten: 160
Lid geworden op: 28 feb 2007 17:51
Contacteer:

Bericht door estelle » 14 aug 2009 10:26

Ik zit met hetzelfde. Wie heeft hier ervaring met spullen inzamelen en opsturen? Je hebt natuurlijk die containers waar ik al een paar keer wat in heb gegooid, maar ik ken ook wat mensen aroundtheglobe :) die ik persoonlijk zou willen helpen met spulletjes en kleding die ze nodig hebben en daar te duur zijn.
eVeLiEnSkI
Wereldreiziger
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 jun 2008 19:00
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door eVeLiEnSkI » 14 aug 2009 11:39

Hey ,

Waar zit de Globetrotters mentaliteit?

ZELF TOT DAAR BRENGEN NATUURLIJK :)
estelle
Wereldreiziger
Berichten: 160
Lid geworden op: 28 feb 2007 17:51
Contacteer:

Bericht door estelle » 14 aug 2009 13:16

zou ik graag willen maar dat is niet echt een optie nu
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Bericht door bolletjeom » 14 aug 2009 17:23

gewoon naar het postkantoor en verzenden. Als is er in een aantal van die landen wel een kans dat niet alles aankomt (of helemaal niets). Zorg er in iedergeval voor dat er geen kaartjes meer aan de kleding zit (als het nieuw is) en dat er niet veel van dezelfde items inzitten. Anders zien ze het als importeren.
Stop er ook geen dingen in die niet mogen. En dan bedoel ik in sommige landen boeken of tijdschriften met te westerse afbeeldingen van te blote dames bijvoorbeeld en ook eten.
Andere luxe producten kunnen tandenborstel, tandpasta, baterijen, haarclipjes, nagellak etc zijn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten