Is kauwgom verboden in Signapore?

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
Ilona1983
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 nov 2007 11:45
Locatie: Aalsmeer

Bericht door Ilona1983 » 18 jan 2008 19:01

Ik vlieg binnenkort naar Australie en heb een stopover van 24uur in Singapore. Ik heb begrepen dat kauwgom verboden is in Singapore, maar hoe verboden is 't? Ik wil toch, als 't even kan, een paar pakjes meenemen......ik zal ze verder niet gaan nuttigen in een land waar 't verboden is.......maar zoals gezegd; ik ben op doorreis.
Mag je 't meenemen of is dit ook al uit den boze? Bedankt alvast!

Gr.
Tikva
Reisexpert
Berichten: 4874
Lid geworden op: 22 mar 2007 17:43
Contacteer:

Bericht door Tikva » 19 jan 2008 09:02

Is het nog verboden??

Wij hadden gewoon kauwgom bij ons. Niemand die er naar vroeg.
Kan me niet herinneren of we erop gekauwt hebben maar het zou best kunnen. Heb in ieder geval niets gezien van verboden voor kauwgom. Wel mooie teksten als "wash your hands often and thoroughfully with water and soap" :D
mara
Vakantieganger
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 nov 2007 17:55

Bericht door mara » 08 apr 2008 13:28

ik heb er nog nooit problemen mee gehad, waar het volgens mij vooral om gaat is dat je geen afval op straat mag gooien, en dus ook geen kauwgom. Wordt je daarop betrapt dan kost je dat een flink bedrag, maar wij hebben toch allemaal geleerd om geen troep op straat te gooien?! :wink:

Goede reis, groeten Mara
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten