Interrailen januari

Zoek je een reisgenootje voor Europa vind hem of haar dan hier!
Plaats reactie
vmaud
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2022 21:54

Bericht door vmaud » 19 nov 2022 22:02

Hey! Eerder dit jaar heb ik impulsief een interrailticket gekocht… die verloopt in april maar ik heb alleen in januari tijd hem te gebruiken. Weinig plan en weinig budget maar wel de intentie om er nog even van te genieten. Het lijkt me fijn om on the way wat gezelschap te hebben! Ik ben zelf 22 jaar, creatief, actief en heel lief. Ik drink geen alcohol en doe geen drugs dus ik zal geen feestjes opzoeken met je… Als er echter iets van ecstatic dance events te vinden zijn ben ik wel fan. Ik ben enkel van plan om vrienden in Berlijn te bezoeken maar verder heb ik nog geen idee. Gezien de tijd van het jaar is zuidelijk wel het beste idee. Ben jij deze periode ook Europa aan het rondtrekken en kunnen we wat stukjes samen beleven? Hoor het graag :)
Djillien
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2022 23:28

Bericht door Djillien » 21 nov 2022 23:34

Hey Maud, ik heb dit jaar een tussenjaar, ben 18 en zou graag willen reizen in Europa, maar durf eigenlijk nog niet zo goed de stap alleen te maken. Ik ben dus op het internet gaan zoeken naar groepsreizen, werk in het buitenland maar ik vond het net allemaal niks. Toen kwam ik dit tegen en ik dacht ik plaats gewoon een reactie ,want ik kan mij erg vinden in wat je leuk vind etc. Ik zou waarschijnlijk wel in januari tijd kunnen maken. Ik hoor graag van je! :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten