Hoelaat begint de full moon party op Koh Phangan

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
kevinmp
Reisexpert

Hoelaat begint de full moon party op Koh Phangan

Bericht door kevinmp »

Hallo allemaal,

Heeft iemand enig idee hoelaat de full moon party begint en eindigt op koh phangan?
Wij kunnen namelijk rond 12uur smiddags aankomen op koh phangan op de dag van de full moon party!
Ik kan er niks over vinden( kan ook aan mij liggen hoor haha)

Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Hoelaat begint de full moon party op Koh Phangan

Bericht door Tikva »

Als je rond 12 uur aankomt zal je een probleem hebben om een slaap locatie te vinden. Zeker aan de kant van de fullmoonparty. Aan de andere kant van het eiland kan je nog wel slaapplek vinden. Meeste hotels organiseren busjes die rond een uur of 20-21 vertrekken en in de vroege ochtend weer terug gaan.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
tisa
Reiziger
Contacteer:

Bericht door tisa »

Volgens mij begint het als de nacht valt. Je kan ook op Koh Samui slapen (meer keuze) en één van de tientallen transferbootjes nemen? Die varen de ganse nacht/ochtend vanuit Bophut.
“The traveler sees what he sees, the tourist sees what he has come to see.” ~ G. K. Chesterton
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Full moon begint meestal rond 18.00 uur al. Wij zijn toen eerst gaan eten en daarna over het strand gaan lopen.
Accomodatie kun je vergeten als je op die dag aankomt. Je kunt dan beter in Koh Samui of Koh Tao verblijven van beide eilanden gaan er die avond bootjes van en naar full moon party.

gr van Moira
lisette-van-beek
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door lisette-van-beek »

Het begint wanneer iedereen zin heeft :) volgens mij was ik er rond een uur of half 11 tot 8 uur 's ochtends
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.

Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Plaats reactie