Goedkoop enkele weg ticket naar Azie.

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
spinner1
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mei 2011 16:34

Bericht door spinner1 » 23 sep 2016 03:25

Graag wens ik enkele losse vluchten te boeken voor een rondtrip Azie. Ik kan alle vluchten voor ong. €150 of minder vinden, de enige vlucht wat niet lukt is vanaf Amsterdam enkele weg naar Azie rond dit bedrag (terug overigens wel). Wie weet waar ik één van de volgende enkele weg tickets goedkoop kan krijgen?
Amsterdam > Hong Kong
Amsterdam > Kuala Lumpur
Amsterdam > Bangkok
Amsterdam > Tokyo
Amsterdam > Denpasar
Amsterdam > Singapore
Etc.

Vanaf Europa vliegt bijv. Norwegian goedkoop vanaf Bangkok terug naar NL, maar niet heen....
Brasov
Wereldreiziger
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2013 12:34

Bericht door Brasov » 26 sep 2016 10:24

150 is wel heel goedkoop, maar Eurowings zou je kunnen checken voor Keulen - Bangkok (ik had m voor 200, maar dat was niet de goedkoopste datum).

Een andere goedkope manier die ik pas ontdekte en ga gebruiken om naar India te gaan: Vliegen naar Dubai, en dan vanaf Dubai heb je tal van goedkope opties naar veel plekken in Azië (India 70 euro, Filippijnen 100 euro). Geen visumproblemen voor Dubai overigens, dus als je de stad wil bekijken voor een paar uurtjes (of langer) kan dat makkelijk. Direct vanaf Nederland is 't naar Dubai 150 met Transavia, maar als je via bijv. Polen met Wizzair ga, kan je echt een stuk goedkoper nog (ik zag Eindhoven - Katowice - Dubai voor € 60 totaal).

Bij bovenstaande airlines komen volgens mij wel extra fees voor ruimbagage overigens, dus dan zou 't zomaar veel duurder kunnen zijn allemaal.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast