Ervaring met Xtreme-Gap ?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Gesloten
foosa
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mei 2014 19:59

Bericht door foosa » 01 dec 2014 18:21

Hallo allemaal,

Ik zou graag een keer met Xtreme-Gap willen reizen, maar ik kan nergens wat vinden over ervaringen met deze organisatie.

Zijn hier toevallig mensen die dat wel hebben!

Ik hoor het graag !
Erik
Site Admin
Berichten: 9946
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Bericht door Erik » 04 dec 2014 13:21

Nooit van gehoord. Naar welk land zou je willen reizen?
foosa
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mei 2014 19:59

Bericht door foosa » 04 dec 2014 19:47

ja overal wel
Tomm
Wereldreiziger
Berichten: 111
Lid geworden op: 19 mar 2014 09:50

Bericht door Tomm » 05 dec 2014 08:38

http://www.reviewcentre.com/reviews253674.html

En verder staat google er vol mee inc facebook pagina.

Ik heb er zelf ook even contact mee gehad ivm me reis naar Australië, maar heb toch besloten om het allemaal zelf te regelen. Geld technisch ben ik veel goedkoper uit :).
Wederom staat google vol tips en trucs betreft alleen reizen, en we hebben dit forum ook met veel tips en trucs en forum leden die je erbij willen helpen.

Succes ermee :)
mendy
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2015 13:36

Bericht door mendy » 03 jan 2015 13:49

ik wil heel graag 22 juni de thailand xplorer reis met ze maken maar ik vind inderdaad ook dat er niet heel ervaringen te vinden zijn. Heb je inmiddels al wat gevonden? en weet je ook al welke reis je wilt gaan maken?
foosa
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mei 2014 19:59

Bericht door foosa » 03 jan 2015 14:15

Ja, ik kan nog steeds niet echt iets vinden behalve wat engelse sites met ervaringen er over.
Ik wil er zo veel doen, zoals werken met katachtigen of duiken met walvishaaien, maar het is allemaal wel erg prijzig.
Ik ben nu van plan om richting Australie te gaan, maar niet via Xtreme Gap.
roxietje
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 sep 2014 18:12

Bericht door roxietje » 06 apr 2015 03:16

Hi!
Ik weet niet of ik nog op tijd ben om je vraag te beantwoorden, maar ik heb ook iets bij x-treme gap geboekt. In het begin zijn ze heel aardig en reageren ze vlot. Op het moment dat je hebt betaald, reageren ze weinig tot gewoon niet.
Achteraf had ik beter via de organisatie zelf moeten boeken, wat veel goedkoper was. Ik had het pakket 'learn how to earn.... In the outback' geboekt. Mocht je deze willen boeken, doe dit dan via OutbackPackers direct.
Voor andere reizen, kijk goed op ibternet of op de site van joho. Daar is vaak ook veel info te vinden en ze zijn super vriendelijk.
Hoop dat je hier iets aan hebt!
Groetjes Roxy
Arnout3008
Reisexpert
Berichten: 261
Lid geworden op: 28 apr 2015 16:14
Locatie: Wereldwijd

Bericht door Arnout3008 » 01 mei 2015 00:52

Heb zelf ook even gekeken om iets te boeken via extreme gap, naar Australië.
Ik vind (persoonlijke mening O-) ) dat ze over de email erg overkomen alsof ze alleen bezig zijn om jou te laten boeken en je geld uit te geven bij ze. (is natuurlijk ook wel hun werk) :P .
Moet zeggen dat ik ze ook wel prijzig vind in vergelijking tot andere prijzen die je op internet langs ziet komen.

Overigens moet ik zeggen dat ze wel al je vragen en twijfels vlot en snel beantwoorden, zoals @roxietje al zei :Y
Ilovethailand
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2016 22:33

Bericht door Ilovethailand » 23 mar 2016 22:36

Ik was in februari ip de Thailand experience en het was super leuk! Inderdaad volt reacties op vragen voordat ik ging, maar ook de reis was erg goed geregeld, heel veel gave dingen gedaan die ik alleen nooit gedaan zou hebben. Ik heb heel veel tempels gezien, veel over de cultuur geleerd, ik heb olifanten gewassen en met ze gespeeld dat was echt geweldig. Ik heb gedoken , geborreld, naar de full moon party geweest en 20 nw vrienden voor t leven gemaakt! Ik mis het nu al!
Erik
Site Admin
Berichten: 9946
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Bericht door Erik » 24 mar 2016 07:39

Ilovethailand schreef:Ik was in februari ip de Thailand experience en het was super leuk! Inderdaad volt reacties op vragen voordat ik ging, maar ook de reis was erg goed geregeld, heel veel gave dingen gedaan die ik alleen nooit gedaan zou hebben. Ik heb heel veel tempels gezien, veel over de cultuur geleerd, ik heb olifanten gewassen en met ze gespeeld dat was echt geweldig. Ik heb gedoken , geborreld, naar de full moon party geweest en 20 nw vrienden voor t leven gemaakt! Ik mis het nu al!
Misschien is het wel eerlijk om er bij te vermelden dat je één van de eigenaren bent van Extreme Gap :) Plaatst je reactie in ieder geval in de juiste context.
jazzy92
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2016 08:21

Bericht door jazzy92 » 24 mar 2016 08:28

Ik ben in januari met xtreme gap naar Thailand geweest voor hun fitness programma. Ik heb daar 3 weken aan meegedaan. Ik heb altijd goed contact met ze gehad. Ik vond het top daar en als ik goede service van hun krijg daar wil ik echt wel voor betalen. Hoef ik het niet zelf allemaal uit te zoeken.
Erik
Site Admin
Berichten: 9946
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Bericht door Erik » 24 mar 2016 08:47

jazzy92 schreef:Ik ben in januari met xtreme gap naar Thailand geweest voor hun fitness programma. Ik heb daar 3 weken aan meegedaan. Ik heb altijd goed contact met ze gehad. Ik vond het top daar en als ik goede service van hun krijg daar wil ik echt wel voor betalen. Hoef ik het niet zelf allemaal uit te zoeken.
Ook dit bericht is geen eerlijke review van Xtreme-Gap, maar van iemand anders van Xtreme-Gap :) . Handig voor de lezers wanneer ze dit topic via Google tegenkomen en dus kunnen lezen dat men probeert de reviews te faken.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten