Duitsland

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Retse
Wereldreiziger

Duitsland

Bericht door Retse »

Hallo atg-ers,
Het is alweer lang geleden dat ik hier ben geweest. Het afgelopen jaar trotse mama geworden en daardoor zijn de reisplannen wat minder geworden. Komende zomer willen we naar Duitsland. Afgelopen zomer zijn we naar de Moezel geweest en dat is erg goed bevallen. Ik ben niet bekend met Duitsland (als het ver weg is of een vliegbestemming in Europa heb ik meer ideeën). Heeft iemand een idee wat een leuke bestemming in Duitsland is waar je mooi de natuur in kan met een kleintje, leuke stadjes kan bezoeken en met het liefst een beetje zon (afgelopen zomer was heel nat) zodat we lekker op een eigen terras/in tuin van een appartement/huisje kunnen genieten. Alvast bedankt voor het meedenken.
Reismeis
Reisexpert

Re: Duitsland

Bericht door Reismeis »

@Retse, nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine! Wij gaan jaarlijks naar Duitsland en we hebben het idee dat het qua temperaturen en regen wat vergelijkbaar is met Nederland. Ik heb wel het idee dat het in Beieren en het Zwarte Woud wat warmer en minder regenachtig is. Een echte aanrader is het eiland Rügen. Wij zijn hier geweest toen onze zoon 6 maanden was (in de winter) en het was er echt geweldig. Ik wil eventueel wel meer tips geven mbt overnachting en bezienswaardigheden, mocht je interesse hebben!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Retse
Wereldreiziger

Re: Duitsland

Bericht door Retse »

Dank je wel! Ik ga me inlezen in deze regio's en als ik meer wil weten dan laat ik het weten.
Plaats reactie