CVC code geven bij hostelworld.com?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Fryslan89
Vakantieganger
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2012 17:28

Bericht door Fryslan89 » 09 jan 2013 19:19

Hallo!

Ik wou graag weten wat jullie ervaringen zijn met hostelworld.com. Ik wil graag een hostel boeken maar ik moet hier al mijn gegeven van mijn creditcard invullen, dus ook mijn CVC code.
Kan ik dit gewoon geven? Is dat vertrouwd? Geloof niet dat ik het anders kan boeken?
Reismeis
Reisexpert
Berichten: 2851
Lid geworden op: 10 jul 2011 23:31

Bericht door Reismeis » 09 jan 2013 19:28

Dat moet je zelfs geven, want volgens mij kun je zonder die code niet eens een (online) transactie uitvoeren. Pincode moet je uiteraard voor jezelf houden ;)
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Berichten: 347
Lid geworden op: 18 apr 2010 01:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub » 09 jan 2013 19:40

Zeer veel zaken gedaan met hostelworld. nooit problemen gehad. Een site die je kan vertrouwen
Gebruikersavatar
Nienke Krook
Reisexpert
Berichten: 388
Lid geworden op: 11 jan 2008 23:15
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook » 17 jan 2013 14:05

Ik werk bij een hostel en bij cc betalingen moeten wij idd ook een cvv code hebben, omdat de betaling anders door de eigenaar van de kaart ongeldig kan worden verklaard. Het is dus een extra beveiliging voor beide partijen. Als wij boekingen van Hostelworld binnenkrijgen, staat de cvv code er trouwens niet bij, die houdt hostelworld dus veilig zelf en verwijderen ze een week nadat je boeking is afgelopen. Goed geregeld dus. Groetjes.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten