Camper huren

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Larissa
Wereldreiziger
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 sep 2006 19:24
Locatie: Vianen (ut)
Contacteer:

Bericht door Larissa » 12 mar 2008 13:30

Hoi hoi!

Ik lees dat Travellers Auto Barn van je lijstje af is. Mooi zo haha! Wij hebben zelf een auto gehuurd voor 3 maanden bij Travellers. De auto was top, heeft ons overal gebracht zonder ook maar 1 keer stil te zijn maar die gasten zelf zijn erg chaotisch en onprofessioneel. Goed opletten dus.

Ik heb geen ervaring met campers. Dus ook niet bij deze bedrijven. Ik heb zelf veel Wicket campers zien rijden. Zijn erg klein maar wel leuk om te zien. Ook heel veel van het bedrijf Apollo en Maui. Ik kan je alleen adviseren om goed op de prijs te letten. En wat je voor die prijs krijgt. Let goed op kleine lettertjes. Zoals outback fee, verzekeringsvoorwaarden etc. Ik zag dat je bij 1 van die bedrijven ook apollo en maui kunt huren. Misschien moet je bij Apollo en Maui zelf eens gaan informeren. Valt er gelijk een schakel uit en zit je dichter bij de bron.

Heel veel succes bij het uitzoeken van je camper en alvast veel fun downunder. Weet zeker dat je het leuk gaat krijgen!

Grtz
Larissa
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten