camouflagekleding Zuid-Afrika/Tanzania

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Eline1979

camouflagekleding Zuid-Afrika/Tanzania

Bericht door Eline1979 »

Misschien een rare vraag maar niet gevraagd is altijd mis: ik dacht ergens gelezen te hebben dat je in Zuid-Afrika/Tanzania beter niet met camouflagekleding rond kunt lopen omdat dat nogal gevoelig ligt en je in de problemen zou kunnen komen. *_* Klopt dit? En heeft dit alleen betrekking op kleding of geldt dit ook voor een camouflage rugzak? En wat als iemand het liefst lange wandelingen met zijn (foeilelijke!!! :P ) legerschoenen wil lopen, is dat dan een probleem? :?

Heeft hier iemand ervaringen mee???
hariejak
Reisexpert

Re: camouflagekleding Zuid-Afrika/Tanzania

Bericht door hariejak »

Ik heb er geen ervaring en ik weet niet of je in de problemen komt maar ik vind het wel een goede vraag die je steld. Het is goed om daar even over na te denken.

Ik zelf probeer altijd zo min mogelijk op te vallen. Dan bedoel ik qua kleding en dergelijke. Ik zou er in ieder geval geen punt mee willen maken. Nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat jij dat doet met camouflage spullen en kistjes maar het zou wel zo opgevat kunnen worden. Ik werd in Tanger een keer continu door een gast uitgemaakt voor skinhead. Heb mijn haar kort, word kaal en kort staat me beter. Ik baalde er op een gegeven moment wel van.

Met je verschijning val je vaak al genoeg op. Ben wel benieuwd wwar je dit gelezen hebt?
Nanneke
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nanneke »