Botswana op de bonnefooi?

Plaats hier je overige vragen over Afrika die je bij de andere sub-forums niet kwijt kunt. (Bijvoorbeeld: Lesotho, Swaziland, Mozambique, Zimbabwe, Botswana, Namibië)
Plaats reactie
nan
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2011 22:47

Bericht door nan » 05 mar 2020 21:05

Wij willen in het najaar zelf gaan rondreizen door Botswana. Het liefst zonder alle accommodaties tevoren te reserveren. Is dat mogelijk? In Zuid-Afrika ging dat altijd goed, maar over bijvoorbeeld Namibië lees ik dat alles al lang tevoren vol zou zitten. Vandaar dat onze hoop nu is gevestigd op Botswana ;)
Gebruikersavatar
Kims
Reisexpert
Berichten: 1688
Lid geworden op: 04 mar 2009 05:37
Locatie: Crescent Head, Australie

Bericht door Kims » 06 mar 2020 04:48

Hi,

Leuke plannen!

Ik ben in juli op de bonnefooi naar Chobe en omstreken gegaan wat goed ging en dat was zogenaamd het hoogseizoen. Het najaar valt buiten het hoogseizoen dus dat zo dan rustiger en makkelijker moeten zijn, lijkt me.

Succes ermee!
nan
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2011 22:47

Bericht door nan » 08 mar 2020 11:17

Kijk, dat is goed nieuws.
Ik ga verder plannen! Voor eventuele tips qua super-accomodaties etc. hou ik me altijd aanbevolen ;)
wildlifereizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2022 15:35
Contacteer:

Bericht door wildlifereizen » 15 aug 2022 15:44

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het najaar buiten het hoogseizoen is. Het najaar is de beste tijd voor safari's in Botswana en gezien de gelimiteerde hoeveelheid aan accommodatie zou ik niet op de bonnefooi door Botswana reizen. Je hebt dan een grote kans dat je de echte mooie plekken mist. Zo zijn wij vorig jaar in September in Botswana geweest, deze reis hebben we ruim 6 maanden van te voren vast laten leggen en er waren al campsites en accomodaties niet meer beschikbaar.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten