Boek maken van reisverslag
Boek maken van reisverslag
Hallo allemaal!
Ik wil graag als kadootje voor 2 reisgenoten van onze reisverslagen een boek laten maken. Ik heb gezien dat je dit met bijvoorbeeld waarbenjij of weblog.nl kan doen. Dan moet je het alleen zelf helemaal electronisch in elkaar zetten en dan wordt het voor je gedrukt. Aangezien wij ons eigen weblog-adres hebben en ik weinig tijd heb om al die verslagen, comments en fotos weer te gaan plakken en ordenen op bv waarbenjij, vroeg ik me af of iemand van jullie hiermee ervaring heeft met een ander bedrijfje/site dat dat helemaal voor je wilt doen vanaf je eigen adres?
Of misschien een ander idee/tip?
Alvast bedankt!
Ik wil graag als kadootje voor 2 reisgenoten van onze reisverslagen een boek laten maken. Ik heb gezien dat je dit met bijvoorbeeld waarbenjij of weblog.nl kan doen. Dan moet je het alleen zelf helemaal electronisch in elkaar zetten en dan wordt het voor je gedrukt. Aangezien wij ons eigen weblog-adres hebben en ik weinig tijd heb om al die verslagen, comments en fotos weer te gaan plakken en ordenen op bv waarbenjij, vroeg ik me af of iemand van jullie hiermee ervaring heeft met een ander bedrijfje/site dat dat helemaal voor je wilt doen vanaf je eigen adres?
Of misschien een ander idee/tip?
Alvast bedankt!
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Boek maken van reisverslag
ik ken het alleen maar dat je het zelf moet doen.
Maar....wanneer wil je het hebben? want anders kan ik het wel voor je doen ( voor een leuke vergoeding
)
Wanneer je tijd over hebt en meer dan 1 exemplaar wilt kan je kijken bij Free musketiers. Dat is een uitgever waarbij je je eigen boek kunt laten drukken (grote oplages)
Maar....wanneer wil je het hebben? want anders kan ik het wel voor je doen ( voor een leuke vergoeding

Wanneer je tijd over hebt en meer dan 1 exemplaar wilt kan je kijken bij Free musketiers. Dat is een uitgever waarbij je je eigen boek kunt laten drukken (grote oplages)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik heb vandaag mijn 80-pagina's tellende fotoboek over mijn reis in Zuid-Oost Azie binnengekregen. Ik heb hier 60 euro voor betaald en het is een hardcover A4 boek met eigen foto op de kaft. Dit heb ik laten maken door Fotofabriek.nl Hun software is begrijpelijk, je kunt er alle kanten mee op en de service en levering zijn prima. Aanrader.
ik kom erachter dat ik helemaal niet meer heb gereageerd hier. sorry rudi. ik heb toch ook gekozen om zelf mijn boek te maken via Blurb. Free musketiers reageerde te traag op mijn (aan)vragen dus kwam ik in tijdsnood. Heb het boek in drievoud laten drukken voor mijn andere reisgenoten en kwam ook rond de 70 euro per stuk uit. Ben er opzich heel tevreden over en het is achteraf erg leuk om je eigen boek te maken. Je kan nog dingen op jou manier bewerken en ik heb niet voor onze mooiste foto's gekozen maar juist voor foto's waar een verhaal achter zit en je daar meteen aan moet denken als je de foto ziet.
Ik krijg nu steeds mailtjes van waarbenjij etc. over boeken laten maken van je reisverslagen. vraag me af of dat nou veel goedkoper uitkomt.
Ik krijg nu steeds mailtjes van waarbenjij etc. over boeken laten maken van je reisverslagen. vraag me af of dat nou veel goedkoper uitkomt.
Een neef heeft dat voor mij oma gedaan, maar hoe, hij hield gewoon een blog bij en deze heeft hij in een boek gebundeld.
- bolletjeom
- Reisexpert
daar worden je reisverslagen ongecensureerd achter elkaar geplakt.
Ik heb eens een freemusketiersboekje gelezen van reizigers die dat ook hadden gedaan. Vreselijk!
Dat leest gewoon voor geen meter.
Vandaag ging de wekker om...
vandaag stonden we om ..op...
vandaag waren we weer vroeg op
zucht...
en toen ze in hun reisverslagen ook nog gingen reageren op mailtjes van vrienden ben ik afgehaakt
Een blog lees je gewoon anders dan wanneer alles achter elkaar gedrukt staat.
Ik heb eens een freemusketiersboekje gelezen van reizigers die dat ook hadden gedaan. Vreselijk!
Dat leest gewoon voor geen meter.
Vandaag ging de wekker om...
vandaag stonden we om ..op...
vandaag waren we weer vroeg op
zucht...
en toen ze in hun reisverslagen ook nog gingen reageren op mailtjes van vrienden ben ik afgehaakt
Een blog lees je gewoon anders dan wanneer alles achter elkaar gedrukt staat.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl