Blogs

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
TonenNelleke

Blogs

Bericht door TonenNelleke »

Hoi,

Mijn dochter heeft 15 jaar geleden een account gehad op jullie website. Zij heeft rondgereisd en blogs gedeeld met foto's om haar ervaringen te delen met familie en bekenden.

Nu wil ik dat graag ook voor onze reis en heb een account aangemaakt. Ik kan alleen niet vinden waar ik blogs kan posten, bestaat dat nog op de website?

Bedankt alvast.
Vriendelijke groet,
Nelleke
Erik
Site Admin

Re: Blogs

Bericht door Erik »

Hoi Ton en Nelleke,

Wat leuk dat jullie dochter hier een eigen reisblog heeft gehad. Weet je het adres nog dan kan ik kijken of haar verhalen nog in het archief staan zodat jullie dochter deze nog kan downloaden.

We zijn een aantal jaren geleden gestopt met het aanbieden van de blogs omdat ze niet meer zo veel gebruikt werden. Helaas bestaat deze optie dus niet meer. Veel van de andere (Nederlandse) sites die een blog aanbieden zijn volgens mij ook gestopt, dus ik vermoed dat je enkel sites buiten Nederland kan vinden.
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

Wij gebruiken naar veel tevredenheid www.reismee.nl. Misschien een optie?
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
TonenNelleke

Erik schreef: 25 sep 2022 14:02 Hoi Ton en Nelleke,

Wat leuk dat jullie dochter hier een eigen reisblog heeft gehad. Weet je het adres nog dan kan ik kijken of haar verhalen nog in het archief staan zodat jullie dochter deze nog kan downloaden.

We zijn een aantal jaren geleden gestopt met het aanbieden van de blogs omdat ze niet meer zo veel gebruikt werden. Helaas bestaat deze optie dus niet meer. Veel van de andere (Nederlandse) sites die een blog aanbieden zijn volgens mij ook gestopt, dus ik vermoed dat je enkel sites buiten Nederland kan vinden.

Hallo,
Bedankt voor de informatie, ik ga verder zoeken.

Mijn dochter zou het heel leuk vinden om haar verhalen terug te lezen. Het is van 2 reizen en de adressen zijn:
Redhed.aroundtheglobe.nl en Redhed2.aroundtheglobe.nl

Alvast bedankt!
TonenNelleke

Elrosso schreef: 25 sep 2022 19:06 Wij gebruiken naar veel tevredenheid www.reismee.nl. Misschien een optie?
Bedankt voor de tip, ik ga ernaar kijken!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

TonenNelleke schreef: 29 sep 2022 14:28 Mijn dochter zou het heel leuk vinden om haar verhalen terug te lezen. Het is van 2 reizen en de adressen zijn:
Zo te zien bestaat redhed2 nog in het archief. Redhed kon ik niet vinden. Wanneer je dochter inlogt onder haar account (op een computer of laptop niet op mobiel) dan ziet ze de optie staan om haar blogs te downloaden in het gebruikersmenu. Ik zou er niet te lang mee wachten want ik weet niet hoe lang ik het archief nog aanhoud.
TonenNelleke

Erik schreef: 30 sep 2022 08:28
TonenNelleke schreef: 29 sep 2022 14:28 Mijn dochter zou het heel leuk vinden om haar verhalen terug te lezen. Het is van 2 reizen en de adressen zijn:
Zo te zien bestaat redhed2 nog in het archief. Redhed kon ik niet vinden. Wanneer je dochter inlogt onder haar account (op een computer of laptop niet op mobiel) dan ziet ze de optie staan om haar blogs te downloaden in het gebruikersmenu. Ik zou er niet te lang mee wachten want ik weet niet hoe lang ik het archief nog aanhoud.
Leuk!!! Ik zal het doorgeven en bedankt voor de moeite!
Plaats reactie