Betrouwbaar reisbureau in Vietnam
Betrouwbaar reisbureau in Vietnam
In de juli/augustus gaan wij met de kinderen 4 weken naar Vietnam. We komen aan met het vliegtuig in Hanoi. We willen naar Halong Bay en Sapa en omgeving. Daarna willen we afzakken naar Hoi An en Saigon om via Cambodja te eindigen in Bangkok. Om niet teveel tijd in Hanoi te verspillen aan het zoeken naar een betrouwbaar reisbureau wil ik jullie vragen of jullie ervaring hebben met een goed reisbureau/guesthouse. We willen 1 dag naar Halong Bay en 2 dagen naar Sapa en omgeving. Alle tips zijn welkom.
(Op internet heb ik al gezocht maar het blijkt dat als er een goed reisbureau is en deze in LP vermeld staat dat er dan meteen 30 reisbureaus met dezelfde naam zijn.)
(Op internet heb ik al gezocht maar het blijkt dat als er een goed reisbureau is en deze in LP vermeld staat dat er dan meteen 30 reisbureaus met dezelfde naam zijn.)
Re: Betrouwbaar reisbureau in Vietnam
Leuk dat jullie met de kids naar vietnam gaan.
Wij hebben ook 3 weken door vietnam gereisd en zijn ook in Hanoi begonnen.
Ik raad jullie aan om jullie tours en trips te boeken in het backpackershostel in Hanoi.
Wij zijn na grondig onderzoek erachter gekomen dat dit de enige plek is waar ze je niet oplichten.
Wij hebben daar 30$ betaald voor Halong bay. Nachtje slapen op een boot dus voor een trip van 2 dagen.
Wij hadden van alle mensen op de boot de beste prijs.
Er waren mensen bij die 250$ betaald hadden voor dezelfde trip.
Ze hebben meerdere tours.
Backpackers hostel
48 Ngo Huyen St,
Hoan Kiem,
Hanoi
Kijk uit met taxi vanuit het airport. Ze brengen je naar een ander hotel dan dat je wilt. Wij werden naar een totaal ander hotel gebracht dan dat we hadden gevraagd.
Wij hebben ook 3 weken door vietnam gereisd en zijn ook in Hanoi begonnen.
Ik raad jullie aan om jullie tours en trips te boeken in het backpackershostel in Hanoi.
Wij zijn na grondig onderzoek erachter gekomen dat dit de enige plek is waar ze je niet oplichten.
Wij hebben daar 30$ betaald voor Halong bay. Nachtje slapen op een boot dus voor een trip van 2 dagen.
Wij hadden van alle mensen op de boot de beste prijs.
Er waren mensen bij die 250$ betaald hadden voor dezelfde trip.
Ze hebben meerdere tours.
Backpackers hostel
48 Ngo Huyen St,
Hoan Kiem,
Hanoi
Kijk uit met taxi vanuit het airport. Ze brengen je naar een ander hotel dan dat je wilt. Wij werden naar een totaal ander hotel gebracht dan dat we hadden gevraagd.
Bedankt voor de info. Ik had al een aantal reisbureau's aangeschreven maar kwam inderdaad op prijzen vanaf 90 dollar pp wat wij echt te duur vonden.
Ik zal hun een mail sturen en vragen wat hun prijzen zijn voor de tours en evt meteen overnachting erbij.
Ik zal hun een mail sturen en vragen wat hun prijzen zijn voor de tours en evt meteen overnachting erbij.
Hoi
Overnachting met kinderen raad ik daar niet echt aan.
Het is echt een backpackers hostel. Volgens mij hebben ze alleen maar dorms.
Verder kost een slaapplek daar 5$ inclusief ontbijt en gratis bier in de avond.
Het is dus vooral leuk om een feestje te vieren.

Overnachting met kinderen raad ik daar niet echt aan.
Het is echt een backpackers hostel. Volgens mij hebben ze alleen maar dorms.
Verder kost een slaapplek daar 5$ inclusief ontbijt en gratis bier in de avond.
Het is dus vooral leuk om een feestje te vieren.

Of je moet kinderen hebben van 16+
Maar dan nog steeds. Ben je 20$ kwijt voor 4 man. voor dat geld krijg je makkelijk 2 kamers in een fijn hotel. Wij hebben daar 2 straten vandaan geslapen in een mooie kamer met airco prive badkamer met europees toilet. Wij waren 10$ kwijt. bij dat hotel vroegen ze 150$ voor die trip naar halong bay.
Ik weet niet meer precies hoe dat hotel heette waar we sliepen.
Maar tegenover het backpackers hostel is een plein met een kerk (bekende kerk) daar om heen liggen veel hotels.
Maar dan nog steeds. Ben je 20$ kwijt voor 4 man. voor dat geld krijg je makkelijk 2 kamers in een fijn hotel. Wij hebben daar 2 straten vandaan geslapen in een mooie kamer met airco prive badkamer met europees toilet. Wij waren 10$ kwijt. bij dat hotel vroegen ze 150$ voor die trip naar halong bay.

Ik weet niet meer precies hoe dat hotel heette waar we sliepen.
Maar tegenover het backpackers hostel is een plein met een kerk (bekende kerk) daar om heen liggen veel hotels.
Ja onze oudste is ouder als 16 en zou dat helemaal zien zitten. Wij willen het toch wel iets rustiger hebben. Er zijn genoeg hostels dus dat moet het probleem niet zijn. Op de site van het backpackers hostel zag ik dat de prijzen voor halong bay ook duur zijn. Ik denk wij het beste op de dag van aankomst moeten bekijken waar we willen boeken om dan ook iets van de prijs af te krijgen maar dan gaan we wel eerst naar het backpackers hostel toe.
Prijzen op de site kloppen niet. wij hebben daar echt maar rond de 30$ betaald.vietnam schreef:Ja onze oudste is ouder als 16 en zou dat helemaal zien zitten. Wij willen het toch wel iets rustiger hebben. Er zijn genoeg hostels dus dat moet het probleem niet zijn. Op de site van het backpackers hostel zag ik dat de prijzen voor halong bay ook duur zijn. Ik denk wij het beste op de dag van aankomst moeten bekijken waar we willen boeken om dan ook iets van de prijs af te krijgen maar dan gaan we wel eerst naar het backpackers hostel toe.
suc6
-
Qreply
Hoi allemaal,
Ik ga 3 juni naar vietnam en wilde ook me hostel boeken bij backpackers hostel. Maar ik zie hier dat jullie aangeven dat een tour van Halong Bay 30 euro was. Op de website staat : 60 euro? Kloppen die prijzen dan niet?
http://www.hanoibackpackershostel.com/t ... yovernight
Wat ik mij ook nog afvraag is wat is het aan te raden om naar Ca ta Be island te gaan en om die tour te doen van 4 dagen. Op de website staat dat deze tour 150 euro kost en ik weet niet of dat nou te duur is of juist goedkoop.
Ik ga 3 juni naar vietnam en wilde ook me hostel boeken bij backpackers hostel. Maar ik zie hier dat jullie aangeven dat een tour van Halong Bay 30 euro was. Op de website staat : 60 euro? Kloppen die prijzen dan niet?
http://www.hanoibackpackershostel.com/t ... yovernight
Wat ik mij ook nog afvraag is wat is het aan te raden om naar Ca ta Be island te gaan en om die tour te doen van 4 dagen. Op de website staat dat deze tour 150 euro kost en ik weet niet of dat nou te duur is of juist goedkoop.
-
- Vakantieganger
Hey daar, ik heb voor mijn reis door Vietnam niks via lokale agenten gedaan, maar alles gewoon via internet. Tegenwoordig heb je niet eens een pc nodig, slim telefoontje is genoeg
Hotels in Hanoi heb ik destijds hier geboekt bij agoda maar je kunt het ook proberen bij Booking.com of een van de andere online reisbureaus natuurlijk. Voordeel is dat je gewoon kunt vergelijken en niet van één aanbieder afhankelijk bent. Daar voel ik me toch prettiger bij. 

Laatst gewijzigd door Erik op 07 mei 2012 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd bericht aangepast
Reden: Link verwijderd bericht aangepast
Bezoek ook eens mijn blog: http://wonderfulworld.gaatverweg.nl
Ik had deze gevonden:
http://www.vietnam-hostel.com/tours/det ... dget_tours
Maar ik vraag me af of het misschien toch handiger is om pas te boeken als we in Hanoi zijn of eventueel vanaf Haiphong naar Cat Ba te gaan...
http://www.vietnam-hostel.com/tours/det ... dget_tours
Maar ik vraag me af of het misschien toch handiger is om pas te boeken als we in Hanoi zijn of eventueel vanaf Haiphong naar Cat Ba te gaan...
-
Hè zijn er volgende week mensen in Hanoi die naar het backpackers hostel gaan? Ik kom waarschijnlijk dinsdag aan en wil dan opzoek gaan naar een trip.