Backpacken Azië april-mei 2025

Zoek je een reisgenootje voor Azië vind hem of haar dan hier!
YaraJoanna

Backpacken Azië april-mei 2025

Bericht door YaraJoanna »

Hi!

Ik ben Yara, ben 23 jaar en heb vorig jaar mijn studie afgerond. Daarna reisde ik door Thailand en Vietnam met een superleuk reismaatje die ik op dit forum vond. Dat was zo gaaf, dat ik héél graag nog een keer wil. Ik ben nu hard aan het sparen, maar in de lente van 2025 sleep ik mijn backpack weer door Azië. Ik zit zelf te denken aan Indonesië, Laos, of de Filippijnen. Maar het lijkt me ook heel gaaf om bijvoorbeeld door Mongolië te trekken, om wat meer van de gebaande backpackerspaden te gaan.

Ik zoek nog iemand (het liefst van 19-27 jaar) die met mij mee wil :) Het lijkt mij leuk om samen een reisplan te maken. Ik wil vanaf begin april ongeveer twee maanden weg.

Mij onderdompelen in cultuur en natuur vind ik het leukst en ik ben niet vies van een stranddagje. Ook van een vrijwilligersproject doen word ik enthousiast. In Thailand heb ik bijvoorbeeld geholpen om voor zieke olifanten en apen te zorgen. Zoiets is geen must, maar kan zeker als jij dat ook leuk vindt. Verder sta ik ervoor open om samen aan te haken bij een groepsreis (kan, hoeft niet) en ben ik zeker in voor af en toe een lokaal biertje drinken en een avondje uit, maar voor een uitgaansreis ben je bij mij niet aan het juiste adres.

Last but not least: als arme net-niet-meerstudent reis ik op budget. Ik kies daarom liever voor een goedkope, minder luxe hotelkamer en een derdeklas treinkaartje.

Wil je misschien wel met mij mee? Stuur mij een berichtje of slide in mijn DM op Instagram: @ yarameilink
Hopelijk tot snel! :)
Plaats reactie