Auto van Australië naar Nieuw Zeeland
Auto van Australië naar Nieuw Zeeland
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met de auto (via een boot) van Australië naar Nieuw Zeeland te gaan en hoeveel het ongeveer zoiets zou gaan kosten als je dat zou willen gaan doen? Zou namelijk erg handig zijn. 

- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Auto van Australië naar Nieuw Zeeland
ik weet het niet hoor maar iets zegt me dat het goedkoper is om je auto te verkopen en daar een nieuwe te gaanhalen.
Heb het idee dat er geen standaard bootferrys zijn die kant op en verschepen kost je een vermogen
Heb het idee dat er geen standaard bootferrys zijn die kant op en verschepen kost je een vermogen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Uhm er gaat wel een boot maar dat kost je een godsvermogen. Lijkt mij ook niet echt handig is om dit te doen. Is het een koopauto? En is NZ het einde van je reis of ga je weer terug naar Australie? Een auto met een australisch kenteken verkoopt natuurlijk voor geen meter in NZ.
De meesten verkopen hun auto en zien wel weer wat ze doen in NZ.
'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'
- bolletjeom
- Reisexpert
volgens mijn magische LP gaan er geen boten behalve jachten waarop je kan proberen aan te meren als hulpje maar je auto meenemen zit er niet in\en larissa had een goed punt qua nummerplaten, en andere regelingen enzo
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Ja het is mijn eigen auto. En inderdaad ik wil dan terug naar Australië, anders zou ik hem meteen hebben verkocht.Larissa schreef:Uhm er gaat wel een boot maar dat kost je een godsvermogen. Lijkt mij ook niet echt handig is om dit te doen. Is het een koopauto? En is NZ het einde van je reis of ga je weer terug naar Australie? Een auto met een australisch kenteken verkoopt natuurlijk voor geen meter in NZ.

Dus deze optie vervalt.

-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Las ook net dat je een een Carnell de passage( soort paspoort) moet aanschaffen voor de auto om naar NZ te vervoeren..kost ook weer geld...niet te doen dus.
Ik weet niet hoelang je in NZ wil blijven anders kun je hem bijvoorbeeld ergens stallen voor een tijdje als je de auto wilt houden. Ligt natuurlijk wel een beetje aan hoe lang je daarna in Australie blijft en of het de kosten dan waard zijn.
Ik weet niet hoelang je in NZ wil blijven anders kun je hem bijvoorbeeld ergens stallen voor een tijdje als je de auto wilt houden. Ligt natuurlijk wel een beetje aan hoe lang je daarna in Australie blijft en of het de kosten dan waard zijn.
'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'